Kwaliteitsbeleid

Kwaliteitsbeleid

is onderdeel van Colosseum Dental Benelux en al deze praktijken staan voor hoogwaardige tandheelkunde. 

Onze behandelaars werken met moderne apparatuur. Bovendien werken zij met veilige en hoogstaande materialen van erkende leveranciers.

Kwaliteitsbewaking

Om de kwaliteit van zorg te waarborgen is Colosseum Dental Benelux voortdurend bezig om het kwaliteitsbeleid verder vorm te geven. Colosseum Dental Benelux beschikt over een kwaliteitssysteem, waardoor continu verbeteren in de praktijk geborgd wordt en wij patiënten de zekerheid kunnen bieden dat wij kwaliteit hoog in het vaandel dragen. 

Wij streven continu naar verbetering en innovatie en investeren in trainingen en opleidingen van alle medewerkers voor de laatste tandheelkundige technieken. Tevens beschikt Colosseum Dental Benelux over een garantieregeling.

Beroepsverenigingen

Onze tandartsen zijn aangesloten bij een beroepsvereniging: de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT) of de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT) en voor de Mondhygiënisten is er de Nederlandse Vereniging van Mondhygiënisten (NVM). 

Hoe vindt de kwaliteitsbewaking plaats bij ?

Naast bij- en nascholing vinden binnen Colosseum Dental Benelux continue kwaliteitscontroles plaats. Niet alleen investeren wij in al onze medewerkers, maar ook in de meest vooruitstrevende apparatuur voor het bereiken van optimale resultaten op kwaliteit en duurzaamheid van gebitsbehandelingen.

 

 

Meer informatie

  • Gedragsregels en praktijkrichtlijnen voor de behandelaars bij

    Onze behandelaars houden zich in hun beroepsuitoefening aan gedragsregels en praktijkrichtlijnen voor tandartsen en mondhygiënisten. Deze richtlijnen worden door de beroepsorganisaties van tandartsen en mondhygiënisten opgesteld, vaak in samenspraak met derden.

  • Deskundigheid van de tandheelkundige behandelaars

    Alle behandelaars van zijn goed opgeleid en geregistreerd in het BIG-register.

    Onze organisatie werkt voortdurend aan de deskundigheid van de behandelaars, die deze op peil houden door bij- en nascholing en het lezen van vakliteratuur. Dit alles dient om een permanent hoge kwaliteit in gebitsonderhoud en voorlichting te garanderen. Intern wordt door de tandartsen en mondhygiënisten deelgenomen aan bijeenkomsten ten behoeve van deskundigheidsbevordering. Extern wordt deelgenomen aan cursussen, congressen en klinische avonden. 

    Door de bij- en nascholing van onze behandelaars kunt u er als patiënt op rekenen dat de tandheelkundige kennis van onze behandelaars actueel is en u volgens de meest moderne inzichten en technieken wordt behandeld.

8 juni 2023

Snel en alles op tijd

Alles is Snel geregeld en echt op tijd

8 juni 2023

Gewoon goed.

Vakkundig geholpen en vriendelijk personeel.

8 juni 2023

Heel goed geholpen

Goede begeleiding wordt eerst gezegd wat er gaat gebeuren voelde mij op mijn gemak niet bang of ...

Lees meer
8 juni 2023

gewoon prima

ze zijn gewoon zorgelijk

8 juni 2023

Prima behandeling en vriendelijk personeel.

Ik was op controle voor implantaat check. Vriendelijk te woord gestaan en prima adviezen meegekre...

Lees meer
8 juni 2023

Goede services

De eene dag op jaarlijkse controle van gebitsprothese.De volgende dag kon ik gelijk terugkomen s,...

Lees meer
8 juni 2023

Ik ben altijd al goed behandeld bij Kaasenmondzorg.

Ik moet nog wel wennen aan mijn bovengebitje. Over een paar weken kan ik meer vertellen, maar ik ...

Lees meer
7 juni 2023

Zoals altijd gewoon zeer goed.

Afspraken worden nagekomen. Duidelijke uitleg wat de behandeling inhoudt, maar ook vriendelijk. J...

Lees meer
7 juni 2023

10

goed

7 juni 2023

Vlotte en accurate halfjaarlijkse controle.

+++++

7 juni 2023

Goed

Alles verliep heel goed

7 juni 2023

Goed

Goed

7 juni 2023

Geweldig zeer goed.

De beste tandarts die ooit heb gehad. Zou geen andere tandarts meer willen. Groetjes j.w.

6 juni 2023

Goed!

Goed behandeld zoals altijd!

6 juni 2023

Perfect

Goed geholpen

5 juni 2023

Zeer tevreden

Ben vriendelijk ontvangen bij de balie. Verder goed geholpen.

5 juni 2023

Goed

Rustig luistert goed naar jou stelt je gerust. De Spaanse dame. :-)

4 juni 2023

10

Geweldig en super snel en vriendelijke medewerkers.

4 juni 2023

Duidelijk antwoord op mijn vraagstelling

Het was een beoordeling voor verdere behandeling dus kan nog niets vertellen over de afloop

4 juni 2023

Tevreden

Geen lange wachttijden, heel goed geholpen en heel vriendelijke tandarts en assistenten. Ik ben a...

Lees meer
3 juni 2023

Prima

Vriendelijk tandarts, weet wie je bent. Persoonlijk tintje

3 juni 2023

Ik heb een fijne behandel relatie met mijn tandarts

Een punt van aandacht is dat vrijwel altijd afspraken verzet worden. Laatste keer 3 keer deels za...

Lees meer
3 juni 2023

Prima mondzorg

Prima mondzorg, waar er tijd voor je word genomen. Je krijgt ook een paar dagen voor je afspraak ...

Lees meer
2 juni 2023

Alle problemen zover opgelost.

Alle problemen zover opgelost

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom
Stationsplein 11
4611 BX
Bergen op Zoom
Vr
7:30 - 12:30
13:00 - 17:00