Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
8 juni 2023

Snel en alles op tijd

Alles is Snel geregeld en echt op tijd

8 juni 2023

Gewoon goed.

Vakkundig geholpen en vriendelijk personeel.

8 juni 2023

Heel goed geholpen

Goede begeleiding wordt eerst gezegd wat er gaat gebeuren voelde mij op mijn gemak niet bang of ...

Lees meer
8 juni 2023

gewoon prima

ze zijn gewoon zorgelijk

8 juni 2023

Prima behandeling en vriendelijk personeel.

Ik was op controle voor implantaat check. Vriendelijk te woord gestaan en prima adviezen meegekre...

Lees meer
8 juni 2023

Goede services

De eene dag op jaarlijkse controle van gebitsprothese.De volgende dag kon ik gelijk terugkomen s,...

Lees meer
8 juni 2023

Ik ben altijd al goed behandeld bij Kaasenmondzorg.

Ik moet nog wel wennen aan mijn bovengebitje. Over een paar weken kan ik meer vertellen, maar ik ...

Lees meer
7 juni 2023

Zoals altijd gewoon zeer goed.

Afspraken worden nagekomen. Duidelijke uitleg wat de behandeling inhoudt, maar ook vriendelijk. J...

Lees meer
7 juni 2023

10

goed

7 juni 2023

Vlotte en accurate halfjaarlijkse controle.

+++++

7 juni 2023

Goed

Alles verliep heel goed

7 juni 2023

Goed

Goed

7 juni 2023

Geweldig zeer goed.

De beste tandarts die ooit heb gehad. Zou geen andere tandarts meer willen. Groetjes j.w.

6 juni 2023

Goed!

Goed behandeld zoals altijd!

6 juni 2023

Perfect

Goed geholpen

5 juni 2023

Zeer tevreden

Ben vriendelijk ontvangen bij de balie. Verder goed geholpen.

5 juni 2023

Goed

Rustig luistert goed naar jou stelt je gerust. De Spaanse dame. :-)

4 juni 2023

10

Geweldig en super snel en vriendelijke medewerkers.

4 juni 2023

Duidelijk antwoord op mijn vraagstelling

Het was een beoordeling voor verdere behandeling dus kan nog niets vertellen over de afloop

4 juni 2023

Tevreden

Geen lange wachttijden, heel goed geholpen en heel vriendelijke tandarts en assistenten. Ik ben a...

Lees meer
3 juni 2023

Prima

Vriendelijk tandarts, weet wie je bent. Persoonlijk tintje

3 juni 2023

Ik heb een fijne behandel relatie met mijn tandarts

Een punt van aandacht is dat vrijwel altijd afspraken verzet worden. Laatste keer 3 keer deels za...

Lees meer
3 juni 2023

Prima mondzorg

Prima mondzorg, waar er tijd voor je word genomen. Je krijgt ook een paar dagen voor je afspraak ...

Lees meer
2 juni 2023

Alle problemen zover opgelost.

Alle problemen zover opgelost

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom
Stationsplein 11
4611 BX
Bergen op Zoom
Vr
7:30 - 12:30
13:00 - 17:00