Klaassen Bergen op Zoom informeert u graag vooraf
Hieronder leest u alvast informatie die voor u fijn is om te weten voordat u contact met onze tandartspraktijk opneemt.
1. Wij nemen altijd nieuwe patiënten aan
Onze mening is dat niemand geweigerd kan worden van benodigde tandheelkundige behandelingen omdat een praktijk vol is. Voor ons betekent dat we een goede planning moeten blijven hanteren en, indien nodig, opnieuw kijken naar onze stoelbezetting en/of openingstijden. Wij adviseren onze patiënten altijd om de periodieke controles telkens direct in te plannen. Nieuwe patiënten kunnen zich hier inschrijven.
2. Werkwijze en huisregels
Iedere tandartspraktijk is verplicht om haar patiënten volledig te informeren over de werkwijze en de huisregels. De werkwijze en huisregels van Klaassen Bergen op Zoom leest u hier.
3. Kwaliteitsbeleid & Patiëntveiligheid
Klaassen Bergen op Zoom hecht ontzettend veel waarde aan het leveren van kwaliteit. Wij zijn ook erg blij indien u ons beoordeelt via de knop 'patiënten vertellen'. Reacties van onze patiënten zijn belangrijk om ons kwaliteitsbeleid op peil te houden. Op deze website leest u meer over ons kwaliteitsbeleid en hoe wij omgaan met de patiëntveiligheid.
4. Garantieregeling
Ook op tandheelkundige werkzaamheden wordt garantie gegeven. Niet iedereen is hiervan op de hoogte. Check de garantieregeling van Klaassen Bergen op Zoom onder het menu 'Patiënteninfo' op deze website.
5. Informatiefolders
In de informatiefolders van Klaassen Bergen op Zoom leest u nog meer informatie over allerlei tandheelkundige klachten, behandelingen en adviezen. Heeft u na het lezen nog vragen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.